دانلود بازی زندان متلاشی شده: لیست سیاه Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist
دانلود بازی زندان متلاشی شده: لیست سیاه Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist
یک شنبه 17 آذر 1392 ساعت 16:5 | بازدید : 1453 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی زندان متلاشی شده: لیست سیاه Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist

دسته‌بندی : اکشن | بخش بازی

دانلود بازی زندان متلاشی شده: لیست سیاه Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

ارتش ایالات متحده ی امریکا در دو سوم کشورهای جهان حضور دارد. یک گروه دوازده نفره قصد انجام عملیات تروریستی وحشتناکی به نام Blacklist را دارند و اولین گام ها را نیز در این راستا برداشته اند، یک ضرب العجل مرگبار برای یک سری حملات تروریستی زنجیره ای به مصلحت ایالات متحده! Sam Fisher رهبر گروه 4h Echelon (چهارمین پله) است. 4h Echelon یک واحد مخفی است که منحصرا از رئیس جمهور ایالات متحده دفاع می کند. Sam و گروهش باید این گروه تروریستی را به هر شکل ممکن از بین برده و پیشبرد لیست سیاه ترورهای آنها را قبل از اینکه به انجام برسد متوقف کنند.
نیروی خارق العاده قدرتمند ترین مامور تاریخ را به کار بگیرید. شما کاملا آزادید تا از بی گناهان در مقابل ترور Blacklist دفاع کنید. میتوانید از هر نیرویی استفاده کنید و هر قانونی را بشکنید تا به هدف خود برسید. به یاد داشته باشید که اگر موفق نشوید میلیون ها نفر کشته خواهند شد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت  دریافت نمایید.

دانلود بازی زندان متلاشی شده: لیست سیاه Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist

برخی از ویژگی های این بازی:

- بدون محدودیت عمل کنید: Sam به گروه و جستجو های تاکتیکی خود می پردازد و این بار از هر زمان دیگر خشمگین تر است. او تنها مامور مخفی ایست که می تواند در مقابل قانون بایستد و برای بازجویی از دشمنان در جهت کسب اطلاعاتی که می تواند از وقوع ترور بعدی Blacklist پیشگیری کند به هر عمل بیرحمانه ای متوصل شود. Sam در تعقیب تروریست ها به هر جای جهان می رود، در نقاط مختلف شهرهای امریکا کمین می کند و با زمان رقابت می کند تا بفهمد که چه کسی پشت پرده ی Blacklist است. گیم پلی جذاب این بازی پر از اکشن و صحنه های پر تحرک است که تجربه ای سینمایی را در اختیار شما می گذارد.
- در حال حرکت آدم بکشید: قابلیت تیراندازی در حال حرکت و کشتن افراد به Sam اجازه می دهد تا همیشه یک گام جلوتر باشد و چندین نفر از دشمنان را تنها با یک حرکت روان از بین ببرد. دویدن با سرعت او را قادر به پیمودن محیط در حالتی فوری و روان می کند. او می تواند از دیوارها بالا برود، از روی موانع سُر بخورد و در حال حرکت به هدف بعدی اش برسد.

دانلود بازی زندان متلاشی شده: لیست سیاه Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist

- آزادی عمل گروه 4h Echelon که به صورت ریشه ای در بازی نهادینه شده است و لذت بازی و لمس اسلحه های کلاسیک بازسازی شده حس متفاوتی را به Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist بخشیده است. با استفاده از ابزارهای جدیدی مانند دوربین مارپیچی ارتقاء یافته و Microterirotor که به Sam اجازه دیدبانی اطرافش را می دهد از راه دور هدف گیری کنید، دشمنان را از بین ببرید و با نارنجک انفجار به پا کنید. این بازی ویژگی ها و ابزارهای مورد علاقه ی هواردارن مانند شوک های چسبنده را به همراه آورده و برای مبارزه های نزدیک می توانند از چاقوی مرگبار و خمیده ی Karambit استفاده کنند.
- یک Echelon جدید بسازید: Sam با دریافت دستور مستقیم از رئیس جمهور در حال ساختمن یک واحد Echelon کاملا جدید است. Anna Grim Grimsdottir مدیر تکنیکی عملیات های اوست، عامل CIA به نام Isaac Briggs سلاح های گرم را تدارک می بیند و هکر مستقر آنها Charlie Cole گروه را پشتیبانی می کند.
- از یک تجربه ی کاملا محاسبه شده لذت ببرید: با وجود نمای استراتژیک ماموریت(SMI) Sam و گروهش حملات تروریست ها با خبر می شوند. SMI به اعضای تیم اجازه می دهد که هنگام حرکت و جابجایی نیز از موارد پیشبردی عملیات تروریست ها آگاه شوند. بازکن ها می توانند پول به دست آورده و برای کامل کردن ماموریت ها و ارتقاء اسلحه و آیتم های مورد نیازشان استفاده کنند.

دانلود بازی زندان متلاشی شده: لیست سیاه Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8
CPU: 2.53 GHz Intel® Core™2 Duo E6400 or 2.80 GHz AMD Athlon™ 64 X2 5600+ or better
RAM: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB DirectX® 10–compliant with Shader Model 4.0 or higher
DirectX®: 10
Hard Drive: 25 GB HD space
Sound: DirectX 10–compliant DirectX 9.0c–compliant
Additional: Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, 3D glasses, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)i

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
راهنمای نصب بازی:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
4 – پس از نصب نرم افزار، فایل Splinter.Cell.Blacklist.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
6 – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایل Blacklist_patch_v1_01.exe را اجرا و نصب کنید.
9 – پس از انجام اینکار مجددا وارد پوشه ی Crack شوید و فایل های uplay_r1_loader.dll, Blacklist_DX11_game.exe, Blacklist_patch_v1_01.exe, Blacklist_game.exe, orbit_api.ini, uplay_r1.dll را در محل نصب بازی کپی نمایید.
10 – پس از کپی فایلها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
11 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا آپدیت کنید.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.


.:: بخش پنجم ::.


.:: بخش ششم ::.


.:: بخش هفتم ::.


.:: بخش هشتم ::.


.:: بخش نهم ::.


.:: بخش دهم ::.


.:: بخش یازدهم ::.




|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

امتیاز شما راجع به وبلاگ مهمه

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 2128
بازدید کل : 2502364
تعداد مطالب : 409
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نکته و... و آدرس mohammadrezas56.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 409
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 2128
:: بازدید سال : 9301
:: بازدید کلی : 2502364